Naar Napels....

27 juli 2014 - Agios Gordios, Griekenland

Dag 76: 27 juli
Naar Napels
Met de trein gaan we naar Napels. We hebben gehoord dat je in Napels niet in de buurt van het station moet zijn maar helaas voor ons ligt het hostel waar we logeren er vlakbij. Het geeft ons daarom waarschijnlijk een foute indruk van deze stad. We voelen ons hier niet veilig, stapels straatvuil, daklozen die in het vuilnis zoeken naar??? Voor onze ogen een heftige vechtpartij enz...en dan her getoeter, dat gaat hier aan één stuk door, dag en nacht. Vanmiddag lopen we naar de boulevard van Napels, het ziet er hier wel anders uit. Een flinke wandeling is het. We bekijken de haven, een kasteel en lopen naar het andere eind van de boulevard. Via de stad vol etalages met dure merken lopen we het eind weer terug. We zijn hier nog 2 dagen maar besluiten om morgen de Vesuvius te bezichtigen en overmorgen Pompeï. We ontvluchten deze stad dus.

1. Anouk Kuizenga:
    9 augustus 2014
    Daarom zegt men waarschijnlijk "Napels zien en dan sterven" ???
  2. Ilona:
    9 augustus 2014
    hallo j en h ,op jullie kaart staat dat jullie in griekenland nog zitten,klopt niet helemaal met jullie verhaal,teveel wijntjes,biertjes en ijsjes?hahahah,nou wij zijn dit weekend aan het genieten in hoogstraten,antiliaanse feesten een festival met veel salsa muziek en andere soorten muziek,we hebben gisteren al genoten en gaaan vanavond weer,voor nu...jullie ook genieten liefs ilona
  3. Elko:
    9 augustus 2014
    als ik jullie reis verhaal lees heb ik het idee dat jullie voettocht naar spanje gezelliger was klopt dat?
  4. Mam:
    10 augustus 2014
    Ja dan kun je beter zo gauw mogelijk weg wezen daar.