Muzikaal Afscheid

11 mei 2014

Afgelopen weekend zijn we met Han en Marianne naar het bluesfestival in Kwadendamme geweest. Het was weer erg gezellig. We hebben goede bandjes gehoord. O.a. Blues Vision, een supergoed Belgisch bandje, gevormd door 3 jongeren die studeren aan het conservatorium. Deze band speelde ook tijdens de bluesroute Vlissingen vorig jaar. Zondag hebben we afscheid genomen van familie en vrienden en 's avonds in de Panta Rhei. En morgen begint ons nieuwe blokske om.....

1. Pieter:
    12 mei 2014
    Hopla! Veel plezier en een mooie trip gewenst! En niet naast je schoenen gaan lopen! ;-))
  2. Michel van loon:
    12 mei 2014
    Succes Een goede start en hou de moed erin.
  3. Hugo, Natascha, Luca, Esmee en Kyan:
    12 mei 2014
    Heel veel plezier en succes, lekker genieten van al het moois wat jullie tegenkomen. We kijken weer uit naar alle foto's en verhalen.
  4. Piet & Anny:
    12 mei 2014
    Hallo Jacq en Hetty,morgen 13 mei de START, naar een gigantische klus,opweg naar een goddelijk domijn,misschien dat je de Paus tegen komt,we wensen jullie een hele goede loop reis,
    met de warme groetjes.
  5. Jacques de Koning:
    12 mei 2014
    Veel plezier met weinig bier, goed weer en voeten niet zeer, mooie natuur en gezonde kuur, geen TomTom? kijk naar de zon. Merci und arrividerci.
  6. Gene en Caroline:
    Buen Camino!
  7. Tonny en Lisette:
    Hallo Jacques en Hetty
    Ik heb de reacties gelezen ,en jullie zijn al weer een eindje op weg
    Ik hoop dat alles naar wens verloopt ,en dat jullie heel veel moois zien en mee maken
    Heel veel loop plezier en geniet ervan !!! Koude en natte groetjes uit het krabbekat x Tonny Lisette
  8. Stefan, Anne, Wouter en Jesse:
    Hoi hoi,

Een hele goede reis gewenst en geniet ervan! We houden je huis hiernaast wel in de gaten. Veel plezier met de nieuwe wandeltocht.

Groeten van de buren!
  9. Sjaak wiegmans:
    13 mei 2014
    sorry,dat ik zondag niet in de panta rhei was,om afscheid te nemen,was niet helemaal in orde,maar ik wens jullie een hele goede reis,en een behouden aankomst. gr sjaak.PS ik volg jullie op de voet
  10. Margreet:
    16 mei 2014
    goeie reis en veel plezier onderweg. wat leuk om met de muziek te starten.