Bamboebos

27 juni 2014 - Portovenere, Italië

Dag 46: 27 juni van Pontremoli naar Aulla 25 km (totaal 817km)

Over een prachtige Romeinse brug verlaten we Pontremolie. De route van vandaag zal over het asfalt zijn dus dat is een prettig vooruitzicht. Na 4 km lopen we Novoleto binnen waar een bar is dus dat betekent? Lekker ontbijten!! Hierna door naar Talavorno waar we een bamboebos zien als we het dorp uitlopen. Erg mooi hoor. Het is weer erg warm dus we zijn blij met het schaduwrijke pad van vandaag. Als we denken dat we er zijn is het nog ongeveer 2,5 km naar het oude centrum waar we moeten zijn. Iets voor drie uur zijn we er. We worden ontvangen door Don Giovanni van Chiesa di San Carpasio. Hij begeleidt ons naar het mooie Ostello achter het kerkgebouw. We zijn best wel moe dus eerst uitrusten, daarna douchen en boodschappen doen voor morgen. Aulla ziet er gezellig uit. Van Don Giovanni hebben we een goed en betaalbaar adres gekregen om straks te gaan eten dus dat gaan we zeker proberen. Hiervoor moeten we één van de vele bruggen die hier zijn over. En dan is het alweer tijd om te gaan slapen!!

1. Ilona:
    2 juli 2014
    geen panda's gezien in bamboebos?????
  2. F.van ,t Sant:
    2 juli 2014
    Onze bewondering voor jullie doorzetten groeit met het verslag.Improviseren dat jullie leven er van afhangt,gewldig.Rome komt dichter bij dus tevens nemen wij aan een stukje bezinning.Proficiat ook met jullie primaverslagen.Laatste loodjes en veel succes met het laatste deel.Hartelijke groeten van Trijn en Frits