Wildwaterbaan onder ons bed

17 juni 2014 - Pavia, Italië

Dag 36: 17 juni van Pont St. Martin naar Ivrea 18 km (totaal 661 km)

Na een croissant met koffie/thee lopen we eerst naar een bakker om brood te kopen voor onderweg. Titch is al vertrokken. Het is weer een bewolkte dag dus prima voor ons. We treffen her want het landschap is ook hier mooi. De route loopt over een camping en door kleine dorpjes. In Ivrea overnachten we in het Ostello Canoa Club. Niemand aanwezig als we arriveren dus gaat J naar Tourist Info om te laten bellen terwijl H zich installeert met haar E Reader in de tuin van de club. De rivier kolkt en bruist hier behoorlijk. En een kabaal dat die maakt....Hier zijn in 2008 de Wildwater World Championships gehouden begrijpen we later. De mevrouw arriveert ruim een uur later,  ze belt naar Tourist Info, waar J nog steeds is waarna hij terugkomt, en H wikkelt de administratieve beslommeringen af. We krijgen een mooie kamer met uitzicht op de wildwaterbaan. Na het vaste ritueel gaan we de stad in. Bij een ijssalon kopen we een heerlijk ijsje en gaan op zoek naar een restaurant. Morgen gaan we het eerste stuk met een bus zodat we dan in Santhià kunnen overnachten. Deze plaats ligt in de volgende etappe en omdat die bijna 37 km is lossen we het zo op.

1. Familie Plompen:
    21 juni 2014
    Hallo Hetty en jacques,
    Wat een mooie reisverhalen en prachtige omgeving waar jullie iedere dag lopen,wij hopen dat jullie veilig aankomen op de eindbestemming.
    Wij hebben afgelopen tijd op de camping in cadzand gestaan vandaar de late reaktie
    groetjes Fons en Jeanne
  2. Henk Franken:
    24 juni 2014
    Alwir 'n stukske meej de bus? Zeker omda oew schoene ondertusse 'n bietje aan 't verslijte zijn...
    Agge slim ben stuurde ze op naar Peet van de Bergsche Schoenmaker. Die kom ze messchient nog wel brenge ok a's ze klaar zijn... en anders doede de rest trouwes ok mar meej de bus, kunde lekker op oew blòte kakkies blijve lòpe.